الرئيسية / مكتبة المؤلفات / كتب مجانية / مكتبة المؤلفات -حياتي في المانيا

مكتبة المؤلفات -حياتي في المانيا

 

 معلومات الكتاب 

 اسم الكتاب  

 حياتي في المانيا

 طبعات الكتاب 

دار الكلمة للنشر والتوزيع ،٢٠١٤

 نبذة عن الكتاب 

 كانت ألمانيا أول بلد أجنبي أزوره، وأعرف الآخر فيه، وأستمتع بمشاهداتي في بقاعه، وبتجاربي في ربوعه، كان حبي لألمانيا كان قد بدأ قبلها حين درست اللغة الألمانية، و قبل دراسة اللغة الألمانية بقراءة الأدب الألماني مترجماً، وبقراءة التاريخ الألماني ملخصاً. وقد قدر لي أن أزور ألمانيا مرات عديدة فلم أجد سعادتي بواحدة من الزيارات تقل أبدا عن سعادتي بالأخريات

 الحصول على الكتاب 

 قـــــــراءة مباشرة 

pdf

   تحــمــيل  مباشر  

rar2

للعودة إلى الصفحة اضغط هنا

 

شارك هذا المحتوى مع أصدقائك عبر :

18 تعليق

  1. I used to be able to find good information from your content.

  2. I have been surfing online greater than three hours lately, yet I by no means found any fascinating article like yours. It’s pretty worth sufficient for me. Personally, if all web owners and bloggers made excellent content material as you probably did, the internet will probably be a lot more useful than ever before.

  3. I ordered buy wow gold based on the fact that they ended up supposed to be quality,

  4. cool!!! my family and i lovelovelove their jewelry!!!! yet unfortunately my best mom would NEVER pay that much for only a set of cheap wow gold :Through(( they will take a look relatively outstanding!!!

  5. It’s going to be finish of mine day, but before finish I am reading this impressive paragraph to increase my knowledge.

  6. I visit day-to-day a few websites and information sites to read posts, however this web site offers feature based posts.

  7. These are actually wonderful ideas in about blogging. You have touched some nice points here. Any way keep up wrinting.

  8. Thanks for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts and I am waiting for your next post thank you once again.

  9. Great post but I was wanting to know if you could write a litte more on this subject? I’d be very thankful if you could elaborate a little bit further. Kudos!

  10. I have been browsing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. In my view, if all site owners and bloggers made good content as you did, the net will be a lot more useful than ever before.

  11. I am sure this piece of writing has touched all the internet visitors, its really really fastidious post on building up new web site.

  12. شكر لك أستاذ عامر على اهتمامك وتعليقك ونتمنى أن نكون عند حسن الظن
    أما بخصوص طلبك أن تكون الكتب بصيغة pdf فهي متوفرة فعلا بهذه الصيغة في وضع القراءة المباشرة ويمكنك حفظ الكتاب من القائمة في متصفحك بهذه الصيغة.

  13. جزاك الله خيرا عن الأمة الإسلامية

  14. نور ونار وامل – اتتم

  15. بارك الله فيك يا دكتور وجعل هذه الاعمال في ميزان حسناتك

  16. بالتوفيق ان شاء الله يا دكتور

  17. موقع جميل جدا للدكتور الموسوعة الجوادي،بس ملاحظة بسيطة أتمنى الكتب تكون بصيغة pdf وشكراً.

x

‎قد يُعجبك أيضاً

جماليات الشعر والرحلة في كتابة تاريخنا

يرنو هذا الكتاب إلى أن يستعرض صورتين من الصور المهمة في تسجيل الانطباعات العقلية والنفسية عن وقائع التاريخ التي يعيشها صاحب الموهبة ويرى أن من واجبه أو أن من حقه أن يسجل رؤيته لها لاجئا إلى طريقة من طرق التعبير القادرة على نقل مشاعره بالتعبير أو قدراته في التصوير إذ أن هذين الميدانين يرتبطان بآفاق لا نهائية التفسير من سيكولوجية الإبداع الفني من ناحية، ومن جدلية التاريخ مع الفن والأدب من ناحية أخرى

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com